Forsiden > News > Lær det hele med Stjernholm & Co

Lær det hele med Stjernholm & Co

Se eller gense deres VIP Seminarer

onsdag 16. november 2016, af Tom Dissing

Hvis du ikke fik besøgt Stjernholm & Co og set alle deres såkaldte VIP Seminarer, er her godt nyt.
De optog dem alle, og nu har du muligheden for at se - eller gense - dem i fuld længde, og helt uden at have 1000 andre ting i hovedet, høre hvad der bliver sagt og tænkt højt i løbet af de mange VIP Seminarer Stjernholm & Co afholdte under Expo2016.
Vil du se dem igen skal du herhen, hvor du også vil kunne læse om en række andre tiltag Stjernholm & Co er på vej med.
Ellers er der ikke meget andet at gøre end at hygge igennem med - for eksempel - Mads Kaysen, Chief Commercial Officer, IMG Play.
Han taler om og foklarer en masse om distribution af video via Internettet.
Og i takt med at netop denne “kanal” bliver stadig vigtigere, er det faktisk nødvendigt at have en plan.
Mads Kaysen fra IMG play fokuserer på “udarbejdelse af video strategier, kanalstrategier og optimering gennem data- og brugeranalyser”.
Alt sammen baseret på konkrete cases.
Boe Larsen, NuVenue/Millfactory taler om erfaringerne med livestreaming fra den nærmest legendariske lydstudie hvor der nu er video “med”, selv om at det jo egentligt er musikken det handler om.
Blandt emnerne er en fremtid med Facebook Live, og det evige problem med at komme derud hvor forbrugerne er.
Jack Johnsen & Kristoffer Laursen, fra Stjernholm & Co talte om “fremtiden for video infrastuktur”, der altså er og bliver IP baseret.
De store spørgsmål er derfor mere hvordan, end hvornår.
Se seminaret og lær løs.
Et andet nyt “medie” er 360 video.
Og forskellen på “bare” at optage en masse i 360 grader, og den professionelle tilgang.
Noget Anders Holck Petersen, Teknisk chef, Red Rental ved en masse om. Og som han så ellers deler ud af.
Kasper Skårhøj, Skaarhøj er også med.
Denne gang taler han om “Live Video – hvor nemt skal det være?”, hvorfor han er inde på det udstyr som Skaarhøj producerer.
Fokus er alt fra “4 knapper på forsædet af en OB vogn”, til egentlige one-man-band produktioner” og meget mere.
TwentyThree der jo for længst er blevet en institution talte om det som mange har det med at glemme i en teknikorienterede verden, indhold.
Temaet er derfor “Du har det bedste indhold – her er værktøjet til at gøre det til en succes!”.
Fokus er derfor på de store mængder indhold der bliver produceret, der - desværre - ikke kommer ud i markedet, “bare fordi det nu er på YouTube”.
Der er heldigvis andre metoder.
Heiner Lesaar, der er CTO, Syslink GmbH kiggede forbi Expo2016 og talte om “Fremtidens Enterprise IT skal være kreativt og humant. Fremtiden er nu!”.
Fokus blandt kreative bør være på indholdsproduktion.
Altså efter det mere anghårede en gang for alle er på plads.
Slutteligt var Thomas Knudsen, chef for IT og sikkerhed , M2Film med til at gøre de to udstillingsdage til en oplevelse.
Som han siger det: “Med store kunder kommer stort ansvar”.
Og derfor er “IT & sikkerhedsudfordringerne i mediebranchen” gået hen og blevet en udfodring.
Heldigvis har M2Films og Thomas Knudsen løst udfordringerne, hvilket han fortæller om på dette seminar.

Meddelelse eller kommentar?

Forum Kun for abonnenter (bidragydere skal oplyse e-mail-adresse, før de kan indsende bidrag)

Før du kan deltage i dette forum, skal du tilmelde dig. Indtast venligst nedenfor de personlige adgangsoplysninger, du har fået tilsendt. Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig, skal du gøre det. tilmeld dig først.

Connexiontilmeldingglemt adgangskode?