Forsiden > Ny teknik > Lidt nye reklamer

Lidt nye reklamer

fredag 22. marts 2013, af Tom Dissing

Nu her hvor det burde være forår, ser det ud til at Telia godt vil slå et slag for at det måske er smart at kombinere deres produkt med HBO, der kan streames til et utal af enheder.
Og da en ny reklamefilm ser ud til at understrege at det er - lidt federe - at se HBO serier, end .. øh.. så meget andet ( hø hø, red. ), iler vi med denne nye film, der - vist nok - blev sluppet igår, eller idag.
Bag produktionen finder du Ole Christian Madsen der har produceret for Hjaltelin Stahl.
Der sker dog andet på reklamefronten end denne 60 sekunders tiing, der må formodes at være til biografen, hvor Ole Christian Madsen tidligere har slået folder med "Flammen og Citronen".
Volkswagen og DDB i Belgien mener nemlig at det nu er et problem at så mange TV seere blot spoler forbi reklamerne, når de ser DVR TV, altså TV de enten ser forskudt, eller optaget.
Derfor har de produceret en "slowmercial", der er en statisk TV reklame, der "tvinger" seeren til at se reklamen selv om at der spoles med op til 10x hastigheden.
Hvis du alligevel formår at spole forbi indholdet, er der tale om en reklame for en VW Beetle Cabrio.
Bureauet bag, forventer at op imod 50 procent flere kommer til at se reklamen, netop fordi det nu er så svært at spole forbi reklamerne uden at se filmen.
Den anden sidste er fra Epoch London, hvor Mike Long og Adam & Eve DDB netop har vundet et "Silver Arrow" for "Furry Hero".
Nederst er en af de film der skal sælge Superliga.
Se filmene herunder:



Halifax - ’Furry Hero’ from Epoch London on Vimeo.


Meddelelse eller kommentar?

Forum Kun for abonnenter (bidragydere skal oplyse e-mail-adresse, før de kan indsende bidrag)

Før du kan deltage i dette forum, skal du tilmelde dig. Indtast venligst nedenfor de personlige adgangsoplysninger, du har fået tilsendt. Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig, skal du gøre det. tilmeld dig først.

Connexiontilmeldingglemt adgangskode?