Forsiden > News > Ny direktør på Make Sense

Ny direktør på Make Sense

onsdag 2. september 2015, af Tom Dissing

Hvis du ikke kender Make Sense, er her lejligheden til at møde dem.
Deres afdeling i hovedstaden har netpå fået ny boss, eller direktør som det vel hedder.
Hun - Rikke Sternberg - er netop blevet partner og såkaldt kontaktdirektør i Make Sense Film og TV, hvor hun sammen med grundlægger Murad Ahmed og de otte ansatte skal sørge for at firmaet vokser.
Make Sense der både har kontorer i Odense og i København producerer i forvejen en masse “content” til virksomheder, brands og organisationer.
Nu skulle det gerne blive til mere.
Dette fordi der nu bliver oprustet med Rikke Sternberg der kommer fra Mannov, hvor hun har været partner siden 2009.
Hun har ganske som Make Sense primært beskæftiget sig med corporate communications og content strategi, hvorfor nyansættelsen ligner en af de heldige.
Rikke Sternberg siger:
-Videoindhold får større og større gennemslagskraft i formidlingen af budskaber fra virksomheder og brands, ikke mindst i sociale mediekanaler og jeg ser et kæmpe potentiale i at hjælpe både bureauer og virksomheder med at finde den optimale måde at integrere videoindhold i det strategiske kommunikationsarbejde. Det gælder både i egne og eksterne kanaler og som led i intern kommunikation og employer branding. Make Sense har været rigtig dygtige til at gøre sig relevante i den sammenhæng bl.a. ved at skabe kvalitets-videoer med et journalistisk udgangspunkt og sikre distribution på nyhedsplatforme, og jeg glæder mig til at være med til at udvikle videre på det kæmpe potentiale, jeg ser i virksomheden, slutter hun og bliver suppleret af Murad Ahmed, der siger:
-Vi har set en voldsomt øget efterspørgsel på rådgivning om og produktion af videoer for både B2B og B2C-virksomheder, og det var derfor det rigtige tidspunkt at tilknytte en erfaren kapacitet med stor indsigt i strategisk kommunikation, salgsarbejde og kunderelationer. Jeg er meget glad for, at Rikke har valgt at blive partner i Make Sense og har store forventninger til, at vi sammen kan skabe Danmarks stærkeste videopartner for bureauer, virksomheder og medier, slutter han.
Læs mere om hvad og hvem Make Sense er heromkring.
Selskabet er fra 2011 og skabt af Murad Ahmed, der har en fortid som vært og journalist på TV2, TV2 News og DR og STV.
Der er ydermere netop blevet ansat et par producere i virksomheden.
Her deres sidste promo.

Showreel Make Sense from Make Sense on Vimeo.

Meddelelse eller kommentar?

Forum Kun for abonnenter (bidragydere skal oplyse e-mail-adresse, før de kan indsende bidrag)

Før du kan deltage i dette forum, skal du tilmelde dig. Indtast venligst nedenfor de personlige adgangsoplysninger, du har fået tilsendt. Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig, skal du gøre det. tilmeld dig først.

Connexiontilmeldingglemt adgangskode?