Forsiden > Ny teknik > TV2 integrerer DIVApublish mpx

TV2 integrerer DIVApublish mpx

fredag 31. maj 2013, af Tom Dissing

TV2 er nu nået til anden - og som vi forstår det - sidste etape af deres Front Porch Digitals DIVApublish mpx installation.
En installation, der integrerer alt "content" så det er klart til "publishing" på eget site, på sociale medier og andre steder, med et par klik.
Og da løsningen er integreret med en annoncørdel, vil hver video der forlader redaktionerne kunne indeholde en eller flere reklamer.
Lige der hvor TV2 og annoncørerne ønsker de skal være.
Front Porch Digitals DIVApublish mpx, der konkret "manages online publication of short-form editorial video content" bliver ydermere integreret med DIVArchive, der er "sikkert nok" til at kunne indeholde "premium content".
Hele ideen med DIVApublish mpx systemet er at TV2 langt lettere kan gå fra ide til færdigt resultat.
Så uanset om der er tale om Facebook sharing, en kampagne, eller andet kan "content" deles lynhurtigt.
Ganske interessant er TV2 Front Porch Digitals første kunde i Europa.
Tenna Gaarde Falkenby, technical lead of TV2s online technical team siger i denne engelske presse ting:
-We had been using our own online video platform that we developed for that purpose years ago, but we couldn’t move the platform forward fast enough to implement the new features and functionality our viewers have come to expect from a company like ours, starter hun og fortsætter.
-We have a long relationship with Front Porch Digital and knew the company had the expertise to help us keep up with - and even get ahead of - market demands, slutter hun.
Udviklingen betyder ydermere at der ikke længere skal uploades video, "manuelt", da "content" nu "kommunikerer" med DIVApublish mpx APIen, der så ellers blot sørger for at tingene kommer ud nettet.
Der ydermere sørger for at transcode til de formater der ønskes.
Slutteligt er/bliver systemet integreret med deres "subscription service", så alt indhold og alle reklamer kan styres fra et og samme sted.
Tenna Gaarde Falkenby fortsætter:
-After talking with other vendors, we found that Front Porch Digital was better able to understand our vision for what we wanted to do in the long term, starter hun og fortsætter.
-We needed a system that would evolve over time to match that vision. Front Porch Digital not only got it, but had a platform that was built for it, slutter hun.
Læs mere om systemet her

Meddelelse eller kommentar?

Forum Kun for abonnenter (bidragydere skal oplyse e-mail-adresse, før de kan indsende bidrag)

Før du kan deltage i dette forum, skal du tilmelde dig. Indtast venligst nedenfor de personlige adgangsoplysninger, du har fået tilsendt. Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig, skal du gøre det. tilmeld dig først.

Connexiontilmeldingglemt adgangskode?