Forsiden > News > Tid til 2015 Nordic Media Summit

Tid til 2015 Nordic Media Summit

torsdag 27. august 2015, af Tom Dissing

Hvis du stadig har svært ved at huske forskellen mellem OTT og SVoD eller stadig ikke er er nået til din første omgang VoD, er the 2015 Nordic Media Summit måske stedet for dig.
Planen er i hvert fald at få talt igennem hvad der sker på området der kunne kaldes for stedet hvor “the Internet TV ecosystem” bor.
Med andre ord.
Alle de former for “strømme” du kan finde der kommer via Internet, vil blive diskuteret og talt igennem på dette summit.
Som du har regnet ud er størrelsen nu stor nok til at en række broadcastere har bemærket konkurrencen, hvorfor du kan se frem til at høre hvad Canal Digital, ViaPlay, TDC/Blockbuster, Verizon, Telus, The Diffusion Group, Facebook, AMC Networks og andre har planer om at gøre i forhold til agile spillere som Amazon, Netflix og HBO Nordic, der sjovt nok ikke har tid til at kigge forbi.
Bedst af alt handler det hele om hvad der sker i “the Nordic region” og derfor hvad der sker i det marked du måske troede du skulle leve i, som TV producent.
Nordic Media Summit, bliver naturligvis også et rent “whos who” i forhold til OTT, interactive TV, MVPD, Media, advertising og broadcasting industries på tværs af Europa, der alle har øjnene på stilke efter hvor den næste trend er henne.
Skulle du være frisk er der såkaldt Early Bird rabat frem til 1. september, hvorefter det bliver pænt pebret at kigge forbi the 2015 Nordic Media Summit.
Bedst af alt afholdes arrangementet i år på Dampfærgevej i hovedstaden, hvorfor lokale end ikke behøves at flyve længe og langt for at være med.
Blandt de emner der skulle komme op er:
Unlocking the revenue potential and value of personalized TV
Internet TV = Personalized TV!
Direct to Consumer services – Wolf in OTT Clothes?
Changing consumer viewing habits and the role of TV
Generating new revenue streams
The future of Devices – the multiscreen battleground
OTT – exploring the big trends in the Nordics & beyond
The role of Social media and social TV in OTT
Advanced content strategies
Der heldigvis plads til meget mere, der den 24. september på “Grill Academy”.
Læs mere om arrangementet heromkring, der som vi forstår det er delvist arrangeret af Xstream.

Meddelelse eller kommentar?

Forum Kun for abonnenter (bidragydere skal oplyse e-mail-adresse, før de kan indsende bidrag)

Før du kan deltage i dette forum, skal du tilmelde dig. Indtast venligst nedenfor de personlige adgangsoplysninger, du har fået tilsendt. Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig, skal du gøre det. tilmeld dig først.

Connexiontilmeldingglemt adgangskode?